Eftermiddags surr

2011-09-15 / 19:08:24
Har nyss lekt kurragömma med sambon och Halie i 1 timme. Vi har haft riktigt kul och Halie älskade det, så kul nu då hon är äldre och man kan hitta på mer att göra. Just nu så nattas hon av sambon och jag tar det lite lugnt. För ikväll ska jag hjälpa sambon med massvis och städa lite, Eddy lär också vakna snart. Var ett tag sedan han åt och brösten börja fyllas ganska så rejält nu, haha. Tänk om de kunde behålla sin storlek då man slutat också.

Jag och min sambo har fått så otroligt mycket bakslag det senaste året på det mesta förutom Eddy, han var det bästa som hänt oss i år, den underbaraste presenten man kan FÅ!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥