Resultat ;)

2011-09-22 / 17:56:17
Så nöjd över att se reslutat på bara 4 dagar. Trodde kilona skulle börja rasa om 1-2 månader nu då man nyss fått barn osv.. Men 3 kg har lyckats försvinna och då vägde jag mig nu på eftermiddagen. Och tro nu inte att jag intensiv bantar osv osv.

Jag gör precis som allt annat folk, MÅR BRA!!

- Tränar på "träningsdvd" 30 min per dag, blir 40 min per dag sen.. Men jag vill börja lugnt..
- Jag äter ju inte det som innehåller mjölk nu och det har bidragit till att det jag köpt även innehåller "må bra produkter".
- Jag går ofta och mer "lämnar och hämtar på dagis"..
- Äter intekvällsfika lika ofta, bara någon gång ibland..

Bara det bidrar till att man mår bättre och kilon försvinner på rätt sätt. Man behöver inte intensiv träna för att få bort dom där extra kilona. Jag tycker att man ska göra det som man själv tycker är kul för det är så det funkar bäst. Hade jag kunnat nu så hade jag suttit på gymet. För där älskar jag att vara.. Men som sagt så duger detta mig gott och väl, så länge jag börja må bra med mig själv och självkänslan blir bättre =)

Förutom det så har sambon kommit hem och jag har haft en full dag med barnen.. Har varit lite små jobbigt då Eddy blev hungrig mitt ute i regnet samtidigt som vi skulle hämta Halie. Men jag fick helt enkelt gå fort och amma honom på Halies dagis efter det så fortsatte han tjura och jag fick byta hans blöja snabbt i vagnen och sedan skynda vi oss hemåt för han gav sig inte. Väl hemma så somnade han tillslut men Halie däremot blev pigg och sov endast 15 minuter. Men det har gått rätt bra ändå. Just nu så är Halie och sambon på hemköp och hämtar ut några kläder jag vunnit åt Halie på tradera och Eddy sover.. Han har sovit en väldans massa idag.

Till er son inte vet, Halie skelar då hon inte har brillorna på..

Halie älskar att köra runt Sally ;)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥