Vänt på dygnet!

2011-09-14 / 23:30:15
Då har vi precis avverkat en film på tvn och nu ligger mina killar i sovrummet. Jag känner mig jätte pigg trots få sömn timmar inatt. Känns som att mitt dygn aldrig vill vända tillbaka. Somnar kring två-tre på natten, det blir jobbigt i längden särskilt den dagen sambon får pass på morgonen och jag måste lämna Halie på dagis, kommer vara nådigt trött då fast kanske vänder jag tillbaka mitt dygn på det sättet. Men men, blir det gamla vanliga.. Lägga sig och myspysa med killarna, sambon somnar efter fem minuter och Eddy efter trettio och därefter är bara jag vaken och sitter och tänker på allt som behöver göras inför morgon dagen.. Som en person sa på facebook tänk "inget, inget, inget". Det funkade rätt bra igår, blev ju att jag somnade en timme tidigare än vanligt, vi får se hur det går inatt. Men nu ska jag hänga upp lite tvätt, röja undan lite och försöka sova.. Sov gott :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥