Har saknat bloggen

2012-04-04 / 11:23:23
Har saknat bloggen massvis. Man saknar ju att skriva av sig och lägga in foton på barnen. Men tänkte som börja lite nu igen. Blogg pauser kommer alltid tillkomma då jag har så mycket annat i mitt liv som jag vill prioritera ibland.

Ni undrar säkerligen hur det går med flytt osv?

Det börjar gå smått framåt nu. Har ju hittat en lägenhet nu, måste bara ordna lite innan den blir min så jag håller tummarna hoppas även att ni gör det åt mig. För den var superfin.. Nyrenoverad och allt, då kan man inte alls klaga. Dessutom är det huset bredvid M, vi kan t.om ropa på varandra genom fönstrena. Lite små coolt tyckte jag ;)

Förutom det så har jag inköpt lite nya möbler om ett vardagsrumsbord, förvaring och tvhylla. Även små saker som gardiner osv. Varje gång man flyttar vill man alltid fräscha upp det.

Barnen mår bra båda två.
Friska förutom att Eddy är förkyld. Imorgon ska vi även på möte på Halies dagis, hoppas att vi får höra bra saker.


Titt så sött kusinerna sussar i mormors vagn :)


Thats it, har fortfarande ingen fungerade kamera så snor fortfarande min mammas.
Åsikter!
Postat av: Amanda

och vi har såklart saknat att läsa din blogg carro =)

Kommenterat - 2012-04-04 / 22:51:42  | URL - http://amandaisabelled.blogspot.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥