-27 är grejjern

2012-02-04 / 11:56:28
Sitter i ett kallt vardagsrum som är någurlunda varmare nu än tidigare. Då man är i hus och det är -27 ute så kan man inte förvänta sig annat.

Halie gumman är dålig igen, igår var allt så bra men imorse spydde hon två ggr och har nu legat och sovit sen tio. Tycker så synd om henne, det är inte ofta hon ligger. Då hon hade 40 graders feber var hon t.om upp och lekte. Så då hon är sjuk ja då är hon riktigt sjuk.

En kall dag som denna blir det nog inte mycket att göra. Mesta dels ta hand om barnen, umgås och en massa film mot kvällssidan.. Sambon har ju lång passet så han slutar elva ikväll och drar på pass direkt på morgonen igen. Så tråkigt att man knappt hinner ses, men så är det om man ska kunna överleva dagen.

Nä nu ska jag umgås med Eddy som ligger på golvet och sprattlar.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥