Alldeles för få timmar

2012-02-15 / 15:30:51
Vilar lite extra idag så att febern inte kommer upp något mer. För imorgon drar sambon på arbetspass och då måste jag vara pigg. Tror att jag låter Halie vara hemma imorgon. Tyck det är så jävla fel upplagt i vår kommun. Halie går dagis från 08.00-11.30 det är ju så få timmar och det är fyra dagar i veckan. Och ändringar fås inte göras heller, men väldigt få timmar för mig som det tar 1 timme  att gå dit och hem. Alltså slösar jag två timmar på att ta mig dit och hem.. Fyra varv. Kan endast förbruka 1 1/5 timme hemma. Dessutom tar det mycket tid att bara klä ungarna. Så osanslöst tycker då jag. Fler msom har så!?!?

Nu ska ja se lite tv och kurera mig, hej och hå!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥