Allt på en och samma gång

2012-02-12 / 22:50:11
Eddy har fått feber igen nu på kvällen.. Låg på 38.6 och var på väg uppåt. Han fick en halv ipren som vanligt. Så det lär sjunka och dyka upp igen inatt. Tycker bara att det är så jobbigt för hans egen del. Dessutom för två timmar sedan så små spydde han först en stund. Alltså han spydde ut slem han har fått en rejäl hosta och efter en stund spydde han ut en hel flod. Som tur är så äter han och är sig själv.. Men grinig är han och det tillhör ju. Men hur länge kan de ha feber egentligen? Han har ju haft titt som tätt i över en vecka nu.

Halie har dessutom fått prickar runt ögat. För cirka en vecka sedan så var hon alldeles knallröd i ena ögat efter att ha haft magsjuka. Ringde då vårdcentralen och hon trodde bara att det var ett kärl som spruckit och att vi skulle avvakta. Nu har en vecka gått och ögat är inte rött men hon har prickar runtom och lite svullen vid ögonlocket. Kan ju vara allergi? eller eksem som min mamma sa, imorgon ringer jag bvc. Där får jag bäst respons då kan jag prata om Eddys feber och Halies prickar och se hur man ska gå tillväga. Vet ju att det med Eddy är ju nog inte mycket att göra åt. Han kommer nog få gå såhär tills han blir frisk så länge inget drastiskt skulle hända. Men vågar inte lämna Halie på dagis då hon har prickar som jag inte vet ett skvatt om. Hon har inte varit på dagis nu i snart två veckor. Ja imorgon har jag nog mer svar på allt.

Just nu så ligger Eddy i pappas famn och gnäller lite, febern har väl inte gått ner sig ännu. Imorgon så ska sambon jobba så jag kommer att ha de själv.. Kan kännas lite små jobbigt då någon ä sjuk, men det är mycket man gruvar sig för men man klarar allt ändå i slutändan.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥