Borta bra, men hemma bäst!

2012-02-23 / 10:11:31
Nu är vi hemma i verkligheten igen. Vi har levt precis som vilket par som helst i tre dagar. Druckit gott, minglat runt i båten, shoppat i Hälsingfors, sovit och bara varit. Ja ungefär så har resan varit. Det var väldigt behövligt och efter tunga perioder med två barn som varit sjuka och vrånga så uppskattade vi det här till tusen. Men måste ju säga att jag saknade mina barn var eviga sekund. Det var en obeskrivlig känsla då man kom hem igen, Halie blev så glad och även Eddy. De fick självklart några fina presenter utav oss och det fick ju snälla mormor med som ställde upp och hade dem. Men borta är alltid bra. Men hemma är bäst!

Ja och nu har det börjat om här hemma. Halie har i två dagar haft kring 40 graders feber. Det går som bara runt, undra när allt ska sluta och vi alla kan vara friska och pigga. Ja det blir väl så då våren och sommaren kommer, får man hoppas :) slänger upp en hel del foton senare ikväll då det är mer lugnt, nu ska jag ta hand om min sjukling och därefter städa upp lite !
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥