Dagarna går och går

2012-02-12 / 00:22:03
Mitt internet strular och har sig, det lär ni märka då uppdateringarna blir lite utav. Just nu så är klockan precis efter midnatt och lägenheten är fint städad och jag har tvättat all tvätt och alla barnen sover. Nu har jag förtjänat lite datatid fast jag egentligen borde lägga mig då det är så pass sent. Men tänker lyxa lite denna natt. Har ju sambon hemma, fast den stackarn har ju blivit lite sjuk. Det är nog för att det blev så kallt igår. Vi hjälpte min kära mamma som satt fast i Sollefteå. Hennes bil ville inte starta så vi ställde upp och tänkte dra hennes bil hem. Det gick bra tills vi kom till en jätte lång backe då orkade inte vår bil. Så då kom en kompis till mamma som hade värsting till bil och hjälpte med resterande backar. Måste ju säga att det var rent utav sagt rena mordet för mig. Barnen skrek som bara den, särskilt Eddy som inte alls gillade att sitta i stolen så länge. Men vad gör man mitt ute i skogen. Som tur va så kom vi hem tillslut. Ja och varför sambon är sjuk beror ju på att han satt i en frusen bil.. Alltså bilen som inte ville starta, vi andra hade ju värme som åkte i bilen som ej bogserades. Men han klädde sig inte så bra som han trodde att han gjort och det får han sona för idag. Hoppas bara han kryar på sig för om cirka en vecka så drar jag och han på en tur med finlandsfärjan :)

Förutom allt det så har dagen bara rullat på med städ, umgåtts med barnen, handlat med mamma och tvättat.


Eddy är grym, kan äta med sked och allt :)
Nämen, kanske får han inte i sig så mycket, men blev bra förvånad då han gjorde som man ska.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥