Dagen i all ära

2012-02-27 / 23:52:48


Morgonen/dagen och kvällen i all ära är nu klar.
Barnen sover, jag har diskat, tvättat, röjt undan och nu måste jag boms i sängs då jag kommer att ta hand om två pigga barn tidigt imorgonbitti. Sambon är på natt jobb. Förutom allt det så har min bror och hans familj varit här. Vi bjöd dem på tacos och snacks. Det blev även en skräckis som var sisådär bra.

Ni borde ju vara vana med att jag skriver ner om hur mycket barnen är sjuka!?

Tro inte att de är friska. Halie är emot bättringshållet, det märks eftersom hon brukar vara så tjurig några dagar efter hon haft feber så nu börjar vår riktiga tjej komma fram. Eddy däremot hade feber under dagen.. Nu på kvällen så slapp han den, vi får se hur han är inatt. Hoppas inte det blir som denna natt, nu då jag har barnen själv så är det ingen höjdare med lite sömn.. Därför ska jag gå och sova nu, tiden rusar ju bara iväg. Tjingtjång!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥