Det blir läkarbesök

2012-02-13 / 09:51:21
Godmorgon.
Har nyss duschat Halie och sovit ner Eddy.
Inatt fick Eddy som vanligtvist 39.5 i feber.. Tog cirka två timmar innan han somnade om. Lite halv jobbigt då man måste upp med en pigg tjej klockan sju, bara att gilla läget helt enkelt. ingde bvc runt åtta imorse. Det med Halies prickar ville hon avvakta så då gör vi det. Förvärras det får jag ringa till henne igen. Och det med Eddys feber skulle vi kolla upp hon tyckte att han haft feber lite länge nu så hon ville att han skulle göra ett läkarbesök och jag ska göra ett urinprov här hemma på honom. Kommer säkerligen inte vara något de hittar, så är det ofta. Nästan är det skönast då man får annledningar och kan hjälpa dem därifrån. Men kan ju bara vara ett rejält virus han åkt på med som de sa på sjukhuset, well see. Halv fyra så ska vi dit. Mormor kanske skjutsar oss dit om vi har tur. Sambon jobbar till åtta ikväll.

Annars så ska vi bara vara hemma och stöka på. Halie ska även få åka till dagis imorgon och det längtar hon till väldigt mycket, förstår henne var ju ett bra tag sedan sist.

Nu så ska jag ta hand om disken, tvätten och umgås med Halie.. Vi hörs av lite senare!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥