Eddy 7 månader

2012-02-14 / 12:55:09

Dags för en uppdatering, det var ett tag sedan sist och Eddy har vuxit som bara den också.
Nu kan min lilla pojke....


- Sitta utan stöd (kan ramla ibland så man bör fortfarande ha koll då han sitter).
- Skratta livfullt
- Ta tag i leksaker
Och mycket mycket mer.

Eddy är en charmig kille så ler åt det mesta. Men han har även ett jädrans humör, vill ha något så skriker han så högt att grannarna kan höra honom. Han är bestämd.

Hur lång är han och vad väger han?

Det var ju cirka 1 månad sen jag kollade men då vägde han 8440 gram och var 69.5 lång.

Har han några sovrutiner?
Jajjemen, han sover oftast hela nätterna, ibland vaknar han och vill ammas men somnar alltid om igen.

Vad har han för ögonfärg?

Blåa, jätte fina är dom :)

Vad har han för hårfärg?

Tro det eller ej men lill killen har blivit en blondis precis som hans syster.

Har han haft några sjukdomar hittills?
Oja. Han har haft feber antal gånger, massor med förkylningar, magsjuka, öroninflammation 2 ggr, torsk 1 ggr och säkerligen mer som jag inte kom ihåg just nu .

Vad är det bästa Eddy vet?

Oj vad svårt.. Hm, att busas med pappa skulle jag tro.

Vad är det värsta Eddy vet?
Att bli påklädd med ytterkläder.

Vad är hans favoritmaträtt?

Jadu, har faktiskt inte funnit någon ännu som han älskar. Däremot så älskar han gröt och päonpuré

Vad gillar han inte att äta?

Hm, det var någon rätt som jag tyvärr inte minns nu

Har han blivit blyg?

Inte än men det kommer nog snart

Hur stadig är han, kan han krypa osv?

Inte krypa, han kan bara vända sig från rygg till mage.

Har han fått några tänder, isåfall hur många?
Han har två små tänder längst ner i mitten :)

Vad hoppas du att han kan tills han blir 1 år?
Jag hoppas att han kan gå för att han är så tung att bära runt på. Jag hoppas även att han kan säga några ord och att han slipper vara så sjuk som han varit nu på senaste.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥