Eddy sjuk, titt som tätt

2012-02-12 / 13:53:00


Hallu..
Klev inte upp allt för längesen, Eddy vaknade inatt med 39.5 i feber. Hans feber verkar aldrig ge med sig. Om dagarna är han feberfri tempen kanske överstiger lite högre men inte så illa. Tycker lillgubben aldrig får vara frisk, sen han kom så har han alltid haft något..

- Feber minst 10 ggr
- Torsk 1 ggr
- Öroninflammation 2 ggr
- Förkylningar, så många att det inte går att räkna
- Problem med magen
- Haft riktigt ont då tänderna kommit fram (extremare än det vanliga)
- Magsjuka 1 ggr

Listan fylls bara på mer och mer.
Han har ju en syster som kommer hem med alla bakterier helt enkelt.

Ska ta mig en dusch nu, tjingeling!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥