En dag inne med barnen

2012-02-18 / 09:01:43
Godmorgon bloggen.
Klev nyss upp. Sambon har även nyss dragit iväg på jobbet, han ser vi igen klockan 10.30 imorgon bitti. Då blir det fullt ös med packning för vår del. Jag små började mitt igår för att slippa stressa in i det sista. Man vet ju aldrig hur en dag med två barn själv kan vara. Halie är iaf en pigg tjej idag och inte det minsta bråkig hittills, så skönt :) Eddy sover i vår säng och lär också vakna om en stund. Idag så blir vi bara hemma vad jag vet hittills. Vill inte ta mig ut så mycket nu innan vi åker, vill kurera mig rejält så att förkylningen är lindrigare då vi åker. Fast att bara gå ut en sväng på promenad skadar ju inte, men det är rätt bökigt då man har hund och allt och det pallar jag inte nu så vi får hitta på en massa bus här hemma istället. Det funkar det oc


Jag för cirka ett år sedan då jag tränade, måste ju börja om igen efter graviditet nr 2.. Men just nu är läget svårt, men innan sommaren ska jag vara i form igen, det har jag lovat mig själv!


Nä nu ska jag städa upp lite här hemma och dra igång en tvätt. Vi hörs av senare, så fort jag får tiden!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥