En lååååång dag

2012-02-29 / 18:49:43
Har haft en lång dag med mina små.
Kanske en av de tungaste gällande Eddy, tråkigt att behöva skriva ner det då jag önskar att dagarna vore bättre för hans del. Men så är inte fallet. Han blev så tjurig efter lunch så då tog jag tempen. Den låg bara på 38. Vilket den kan göra om dagarna, då han bara har det så brukar jag försöka skippa alvedon.. Men han var så onöjd så jag fick lov att ge honom en.. Han var snäll och lugn en stund. Vid tre så tjurade han på enda till halv sex på kvällen. Kunde inte sova ner honom eller mata honom. Tillslut så fick jag i honom bananpuré och ytterst lite mat. Men han blev nöjd utav det och skrek in i det sista då jag la honom. Men nu så har han sovit i över en timme. Vi får se hur herrn beteer sig då han vaknar igen. Vi fick en läkartid imorgon 11.00 så då Halie är på dagis så drar jag, Eddy och sambon ner för ett läkarbesök..

Halie har varit lite halv bråkig säkerligen pågrund av att jag inte kunnat tillbringa så mycket tid med henne då jag försökt fått Eddy nöjd men då han somnade vid halv sex så satt vi och käkade lite chips och myste tillsammans. Så kvällen avslutades hur bra som helst. La nyss henne i sängen och vet ni vad, hon har inte klivit upp en endaste gång hittills.

Nu tänker jag bara ligga ner och samla kraft!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥