Feber, feber, feber och åter feber!

2012-02-28 / 22:58:18
Dagen har varit till och från, både bra och lite sämre.
Det började iaf med en pigg dotter på morgonen och en trött son. Tiden rullade iväg fort då jag och Halie städade hela lägenheten, lämpligt till sambon kom hem där vid elva. Då han kom så blev det chill stund tills att Halie vaknade ifrån sin lunch. Därefter så åkte vi till min mamma och åt middag, var väl inte på sånt bra humör. Ibland känns livet sisådär fast än man har underbara människor omkring sig. Men alla dagar är inte en dans på rosor. Vid halv sju kom vi hem och la Halie direkt hon var riktigt trött och bråkig men somnade ganska fort. Efter det så tog vi hand om Eddy som fick feber ikväll igen, så imorgon så ska jag bums ringa bvc direkt på morgonen. Funkar inte att ha han i feber längre han har ju gått såhär sen han föddes. Men nu har han ju haft såhär i över en månads tid i sträck. Han har ju haft tur och varit utan någon enstaka dag hit och dit, men det försvinner aldrig helt. Både han och vi lider ju och dessutom vill jag inte ge han så mycket ipren och alvedon som vi blir tvugna att ge. Kan inte låta han vara i feber heller då han alltid överstiger 40 och blir extremt skrikig om nätterna. Vardagen blir svår som sagt, vill ju njuta av att vara hemma med honom och se en frisk och glad pojke. Visst han är glad om dagarna med, men han ska ju inte behöva skrika sig hes varje kväll pågrund av febern osv. Nä nu måste något göras.


Förrutom det så blev jag extremt sugen på maxmål ikväll, så sambon drog iväg på max och köpte hem. Hur gott som helst.. Njöt till fullo!! Nu så tittar jag på bigbrother och njuter.. Efter det så ska jag väl försöka dra mig emot sängen så att man är pigg imorgon om det skulle vara så att man ska in och kolla Eddy. Så tjoho på er!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥