Feber idag igen

2012-02-24 / 09:50:41


Godmorgon.
För första gången på år så fick både jag och sambon sova ut enda till nio. Ja det beror på att Halie är sjuk, igår kväll sa hon bara AJ och andades tungt så hon fick bricanyl och saltlösning. Imorse så sa hon bara AJ, och då låg febern på 39.5 men nu är hon uppe och springer igen, synd om henne som måste behöva ha feber så ofta, samma med Eddy. Börja tro att det är ett jobbigt virus som går runt. Mina barn har vara sjuka varje dag sen efter jul/nyår. Så nu vill vi ha sommar och sol så att barnen är friska igen.

Strax drar sambon iväg på samtal och därefter jobb och slutar 22.00 ikväll.. Men sen får han helg, sköönt ;)
Nu så ska jag gå och ta mig lite frukost/lunch, tjing!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥