Feber morsan

2012-02-14 / 12:45:17
Jaå, då blev jag smittad tillslut. Nästan så att man förstod det, Eddy har ju varit sjuk så länge så mitt immunförsvar klarade inte av det tillslut. Väldigt tråkigt att ha feber på alla hjärtans dag, men man får göra det bästa utav det. Det är tänkt att vi ska äta inbakad fläskfilé med ris, grönsaker och rödvinssås. Till efterrätt så blir det glass, med frysta bär och vaniljvisp. Mot kvällen då Halie och Eddy somnat så ska vi se en film, äta gotta och dricka något glas vin. Kommer bli kanoners, fast jag har feber så ska jag faktiskt göra det bästa utav det hela.

Inatt fick inte Eddy någon feber, jihooo. Istället så skrek han som en tok för någon timme sedan. Det gick inte att få honom tyst. Ville inte äta, sova eller något annat. Avskyr då det är så.. Det känns som något inte står rätt till med honom. Han fick följa sambon på systemet, jag är helt slut orkade knappt hålla i honom. Måste bli frisk till imorgon för sambon börjar ju jobba på torsdag igen.

Hoppas att ni alla får en underbar dag med eran kärlek och till er som är singel så önskar jag även er en undebar dag.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥