Finland, here we come!

2012-02-03 / 00:12:38
Jag längtar sååå!!
Då man blir tvåbarnsföräldrar så händer det ofta att man inte har tid med sin partner. Så en gång per år har jag och min sambo bestämt oss för att ha en hel barnfri helg. Och i år så ska vi ta en båtresa. Så om cirka tre veckor så befinner vi oss på Symphony båten som går till Hälsingfors och där tänker vi avvara lite shopping och njuta av varandra i båten. Kan inte bli bättre. Ser verkligen fram emot det. Det kommer kännas som första gångerna då jag och sambon träffades. Så kärleken kommer säkerligen blomstra upp. Kommer givetvis sakna mina pluttar som kommer att vara hos mormor en hel helg. Men de kommer nog få så fullt upp att de inte märker att vi är borta.

Jag älskar dig, och tack för att du står ut med mig var eviga dag..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥