Godmorgon världen :)

2012-02-19 / 08:06:46
Full rulle här hemma.. 06.40 ville Halie upp, men sa att hon var tvungen att gosas en stund med mig i sängen först. Hon väckte även upp Eddy, fast det är ju bra vi försöker få honoms sovrutiner bättre men det är svårt.

Vi har iaf ätit frukost, klätt oss och borstat tänderna. Just nu så leker Halie runt och Eddy har börjat tjura lite. Kan tänka mig att han börjar bli lite tröttis nu, han är inte så van med att kliva upp.

Sambon kommer hem 10.30..
Ska bli trevligt att träffa honom det var ju snart 26 timmar sedan vi sågs. Om inte bara jag så har nog barnen saknat hans närvaro. Men det blir ju mest packning idag, blev inte så mycket igår då jag fick ta hand om Eddy och sen blev klockan mycket. Nä nu ska jag ta hand om Eddy, hej och hå!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥