Grattis till att bli trebarnsmamma ♥

2012-02-04 / 16:39:21


"Jag saknar dig".
Det är en film jag kan rekommendera starkt. Herregud så sorglig film. Den är baserad på verklig händelse och den är svensk. Kan inte annat än att ge filmen topp betyg. En film för mig rakt igenom. Vore jag gravid så hade jag gråtit floder vill jag lova.

Just nu så chillar jag och Halie en stund och snart är middagen klar. Mamma min kämpar på i köket, like always. Men det blir gott, nu då hon äter hjälsomat så finns det så mycket att välja mellan. Tur man älskar grönsaker och allt annat som ställs fram. Man ska då inte vara kräsen. Fick även sova två timmar lunch idag, får tacka mina barn som ville somna samtidigt och gav mig vila. Det händer inte allt för ofta och då det väl händer så uppskattar man det till tusen.

Dessutom blev min underbaring till vän trebarnsmamma idag. Vilken lycka, hon fick en flicka till. Blev så lycklig över smset.. Skrev ju till henne inatt för att jag kände på mig något och rätt som det var så hade hon faktiskt fått ut flickan en timme innan. Och jag gissade även rätt på kön, WAOW. Jag är så glad för deras skull, det är ju en stor lycka att få föda fram ett nytt barn till världen. Har även fått se henne, fick ett mms. Sicken söting, hon hade Hemis näsa och Hollys ansiktutstryck.. Ska bli mys att få se henne mer sen då Camilla är pigg nog att lägga ut foton.



Även ett stort grattis till Holly som fått bli storasyster och Hemi som för andra gången blivit storebror.
Åsikter!
Postat av: camilla - Hemis och Hollys mamma

Tack så mycket vännen <3 :)

Kommenterat - 2012-02-11 / 21:59:42
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥