Halies första magsjuka är här

2012-02-03 / 00:02:59
Halie första magsjuka har nu kommit. 14 ggr har min lilla tjej lyckas spy. Vi har precis fått i henne ersättning och vatten, det tog ett tag men då hon märkte att det gick lättare att spy med vatten i sig så ville hon genast ha. Tur hon är två år och så förstående. Hon sitter just nu bredvid pappa och spyr i en bunke medan Eddy sitter och pratar i sin stol, han skulle sovit för längesedan. Men det blev så mycket här hemma då Halie började spy så Eddys sovtid har nu blivit uppskjuten en hel del ikväll eller ska jag säga natt, klockan är ju 00.00. Ja våra barn kanske sover ut imorgon, om vi har tur. Halie lär ju spy hela natten.. Tycker så synd om henne. Hoppas att hon är kryare imorgon. Vi som tänkt träffa mormor och Halie som längtat, vi får se hur läget är imorgon helt enkelt. Nu ska jag ta hand om barnen här hemma.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥