Hälsingfors kryssning, 3 dagar kvar

2012-02-17 / 09:59:22
Äntligen så är resan bokad.
Det blev Hälsingfors kryssning. Den absolut bästa kryssningen och båten symphony. Åkte den för cirka 4 år sedan och det var lätt det roligaste båten jag åkt så därför blev det den ännu en gång. Men nu åker bara jag och älskling. Det är menat att han och jag ska få lite tid med varandra, vilket vi sällsynt har nu då vi har full rulle med två små barn. Det var fasktiskt min mamma som kom med idén att vi kunde åka iväg en helg och hon kunde ha de båda. Väldigt snällt av henne tycker jag.. Undra bara hur det kommer att kännas att vara ifrån dem en hel helg!? Kommer göra ont i mamma hjärtat lite trots att de kommer ha de suveränt bra hos mormor. Men det blir första gången vi är utan Eddy så lång tid. Kan väl vara lite välbehövligt att sakna dem ibland också. Sen så behöver verkligen jag och sambon den här resan. Det har varit mycket sjukdomar ifrån Eddy och trotsar ifrån Halies sida så vi har knappt haft tid med varandra. Så på denna resa så ska stärka varandra och bara vara VI för en gångs skull :) Jag längtar verkligen. Bara tre dagar kvar..


Jag och brorsan då vi åkte Symphony för fyra år sedan ;) har väldigt goa minnen!


Förutom det så kommer snart sambon hem efter ett natt pass.. Vi ska faktiskt packa hela dagen och umgås och städ blir det med. För sen går sambon på pass på morgonen och kommer hem morgonen efter och då är det söndag så då är det ju bra om man faktiskt packat det mesta. För på söndagen måste alla sova över hos mormor då vi måste börja bila till Härnösand runt halv sju på morgonen..

Känner mig även lite kryare, har endast förkylning och lite ont i halsen kvar nu :) HEJJA
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥