IM BACK IN TOWN!

2012-02-01 / 23:19:05
Jiho, tack vare en snäll själ som hade en mobilsticka som funkade så kan vi äntligen tillbringa internet tid här hemma. Man känner sig halvt som handikappad då man inte har något. Särskilt om man ska kolla små grejer osv. Men nu slipper man känna så.

Orkar ju inte skriva ner vad vi gjort i två veckor, så kommer bara rulla på som vanligt. Så uppdateringarna kommer precis som vanligt igen ..

Kvällen har vi tillbringat med brorsan, hans tjej och Felicia. Vi har sett på film och käkat lite gott. De drog nyss hem och jag är super nöjd som kan kika runt på allt jag missat, så har inte riktigt tid med långa inlägg just nu. Vi hörs sen, bjuder på lite fina foton här nedan!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥