Inlagd med Eddy

2012-02-09 / 16:27:26
Humf, konstigt la ju in bilder och text igår ifrån min mobil men inte ser jag att de kommit in. Jaja..
Igår så spenderade jag och lilla Eddy 12 timmar på barn. Han blev alltså inlagd. Det hela började med hög feber hemma och jag ringde sjukvårdrådgivningen om endast tips. Var inte så att jag trodde vi behövde åka in då vi bara ville ha tips angående febern. Så efter 17 minuters prat med henne så kopplar hon mig helt plötsligt till en barnläkare i Övik vi talade och hon ville ha in oss. Så fick ringa och väcka upp Malin så hon gick över till oss då Halie sov. Så sambon skjutsade in oss. Väl där såg allt fint ut förutom att urinet visade positivt. De trodde då att han hade en urinvägsinfektion och la in oss. "urinvägsinfektion för pojkar är inget som är vanligt och något som inte är bra att få". Väl där så satt de in en nål i hans arm om han skulle behöva antibiotika i blodet. Fler urinprov togs även och de var helt plötsligt negativt och hans njurar var också fina så det slutade med att vi fick åka hem mot eftermiddagen med massvis med febernedsättande och sprutan fick även sitta kvar ifall vi skulle behöva åka in igen. Nu idag tog vi bort den då Eddy bara har feber och inget annat. Så nu får han helt enkelt kurera sig med alvedon + ipren och bli frisk.
Gå ifrån det tråkiga till det bra så vet jag ÄNTLIGEN vad jag vill bli. Tänker vara så tråkig att jag inte vill nämna det till er. Ska iaf kämpa i cirka 4-5 år och göra mitt absolut bästa. Att ha ett mål att kämpa för är det bästa jag vet. Och nu börjar livet som studeranade och min kämparglöd kommer att erövra allt. Vill jag en sak då kör jag på.

Fann lite foton som Malin lagt in.Sitter hos hon och brorsan nu. Vårat internet funkar ju inte IGEN!
Åsikter!
Postat av: Sofie

Jag vet vad du vill bli, håller tummarna för dig på din resa till ditt mål.. Och jag vet att du kommer klara det :)

Kommenterat - 2012-02-13 / 10:00:41  | URL - http://sofiemedin.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥