Känns inte som helg

2012-02-24 / 11:39:38
Vadå härligt? två barn sover lunch samtidigt och jag kan avnjuta lite egentid och få till mer energi. Skönt nu då Eddy blivit äldre och har mer regelbundna tider, har saknat att ha det så. Visst behöver man städa upp Halies leksaker, men det får vi ta då hon vaknar. Bättre att ta sig lite vila medan man kan så säg..

Fler som tittar på big brother?
finns ju många blandade åsikter där. Antingen avskyr man det eller älskar det. Jag älskar det och tycker att de blir så mycket bättre för varje år. I år har de lyckats med så många personligheter så det händer grejer hela tiden. Har väl ingen favorit ännu, men det kommer väl. Har dessutom missat tre avsnitt eftersom vi åkte båten då, men jag försöker ta igen det nu.

Helgen är ju även här,
känns konstigt. Tyck jag och sambon hade helg på båten. Men skönt ska det bli, sambon tar troligtvist "vårda barn" idag, alltså ledigt. Han behövde ju inte. Men han ville, jag säger då inte nej till att vara två vuxna med barnen :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥