Magkänsla eller vårdcentralen!?

2012-02-13 / 23:31:49
Orkar egentligen inte blogga. Barnen har smittat mig för första gången. Ja nog visste man att man i slutändan skulle få bli smittad. Ligger här nu i soffan och känner att jag har feber, jag hoppas innerligt att den går över efter inatt. Har man tur kan man ju sova bort den. Men bättre det kom nu, för på måndag drar ju jag och sambon iväg på äventyr.

Ni kanske undrar hur det gick på vårdcentalen idag?
Jo, jag och Eddy gick in och de gjorde några få koller som blodpov, kolla hjärtat och öron. Jag gjorde även ett urinprov här hemma.. Doktorn kom och sa att blodprovet var så fint så och inget fel på njurarna. Precis då han är påväg att avsluta samtalet oss emellan så frågade jag.. "urinprovet då?". Ja det visar ju på urinläckage. Men eftersom att blodprovet såg bra ut så är det ingenting. Tydligen så får man positivt om man har feber, varför tas det isåfall undrar man?. Var rätt så hård denna gång med. Frågade han om det är bra och normalt att gå och ha feber i veckor. Det tyckte han inte och då sa jag "Om han har feber i två veckor till, vad gör jag då?". Då skulle jag ringa in och få göra nya prover. SUCK, inte alls kul då man inte vet varför febern varar så länge. Vet att han är förkyld men normalt ska ju inte feber vara varje dag. Han har tydligen bara ett virus.. Alvedon och vätska är det som gör honom frisk säger de.. Och det får han massor av, vi får se hur han blir om dagarna. Doktorn trodde han skulle bli bättre inom någon dag. Precis så sas det sist också och då stämde det inte. Vad ska man lita på, deras kunskap? eller mamma känslorna? Just nu känner jag att visst det är nog virus, men känns ändå lite som att det kan vara något med.. Well see, banne dem om de har fel!

Nä nu så ska jag kurera mig, kroppen är möööööör
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥