Myshelg i Svedjeholmen

2012-02-03 / 20:12:14
Godkväll.
Denna helg spenderar vi i Svedjeholmen nu då mormor kommit på lite permis ifrån hälsohemmet. Sambon kommer oturligt nog jobba hela helgen, men så kan det va ibland. Idag så mår dessutom Halie mycket bättre. Hon har väl inte ätit så jätte mycket men snarare har hon druckit bra och jag är så stolt över henne. Ingen spya alls idag bara lös i magen en gång. Så kanske går det över fortare än vi trodde.

Nu på eftertmiddagen var jag på willys med morsan och då vi handlat klart upptäckte jag att någon backat in i hennes bil. Hela hennes registreringsskylt blev ju förstörd + en hel del repor. Ganska ilsken man kände sig att personen bara dragit iväg. FY vad elaka människor det finns, jag skulle faktiskt inte klara av att sticka därifrån skulle få sådan ångest då. Jag menar om man inte vågar ta det öga mot öga kan man väl ändå lämna en lapp med sitt mobilnummer. Men men.

Ska sova ner Eddy nu. Tjing!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥