Solen lyser, är inne med en febrig dotter

2012-02-23 / 14:49:01
Halie har nu sovit i tre timmar, stackarn har ju haft feber sen jag kom hem. Imorse låg den på 39.7 och sen efter hon fick ipren har hon varit lite piggare. Men vi får se nu hur hon mår då hon vaknar. Kanske lyckas hon sova bort febern, man kan ju alltid hoppas.

Eddy springer runt för fullt här hemma med sin gåstol. Hans favoritgrej. Men han får inte sitta i den för ofta för då lär han sig ju inte att krypa osv. Men ganska bra att ha en om man vill ha lite koll på barnen då man ska laga mat.

Har i alla fall hunnit med en dusch och röjt undan så gott det går.
Snart så måste jag påbörja maten. Där efter mysa med barnen och invänta sambon som kommer hem 20.00

Ha en fin dag alla, solen lyser ju så fint ute. Idag borde man åka i pulkabacken, men det kan inte vi. Dottern är alldeles för sjuk för att göra det.


Vill även passa på att säga tack till min finaste älskling som gjorde båtresan till ett fint minne. Och även ett stort tack till min mamma som är den absolut bästa och lät oss få den här fina chansen.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥