Specsavers surtant

2012-02-18 / 18:58:09
Har haft en riktigt härlig dag. Nu då man vart hemma så mycket med barnen som varit sjuka och sen jag så var det välbehövligt. Följde med min mamma och syrran på stan med barnen. Hade sån tur att kappahl ska byta lokal så de hade rea i hela butiken, alltså rea på rea priset. Det gillades. Blev bara 80 kr där inne. Efter det så gick vi upp till specsavers. Ni minns väl sist att jag fick betala för lagningen på Halies brillor. Så då jag gick in såg jag att surtanten var där inne + två andra. Gick till en av de andra och sa att jag tyckte att det blir väldigt dyrt att jag ska få betala då glasögonen gör sönder hela tiden.. Då viskade hon till mig "jag brukar aldrig ta betalt". Så tog hon hennes brillor, lagade dem och sedan tog hon ett gäng "hållare får jag kalla dem, kan ej namnet" och stoppade i en påse och gick fram till mig och sa, stoppa ner de i fickan. Surtanten såg nog det hela. Men båda de andra tyckte att man inte skulle behöva betala för sånt. Kände mig super nöjd.. Det borde ju ändå älska att ha mig och Halie som kund där, man ska ta vara på dem. Men gillar ju alla på specsavers förutom surisen, men där fick hon så att hon teg. Log som bara den efter händelsen.

Efter det så följde vi med till Svedjeholmen och käkade middag, kort efter det så skjutsade mamsen hem oss. La nyss ner Halie i sängen, hon var riktigt gosig ikväll. Ville ligga och kramas hela tiden. Älskar då hon är så.. Min lilla gotjej. Eddy sover fortfarande i sin bilstol. Lär ju väcka honom snart så att han somnar ikväll. Men som vanligt kommer han säkerligen tjura på in i det sista. Han har faktiskt haft låg feber idag som låg på 38.0.. Vi får se hur den blir, sjukt att den kommer och går. Blir det skyhög igen så tänker jag ordna en rejäl genomgång på koll. För då är det ju något som inte stämmer tyck man.

Vill tacka mamma som var ovanligt pratglad idag, kul då du är så.. Är så oftare mamma ;) love you!


Tack systeryster för att du är du, love you


Självklart älskar jag alla er andra som är mina syskon, familj och nära!



Nä ska göra vettigare saker nu som exempel packa och städa. Det var ju egentligen tänkt att det skulle göras tidigare idag. Men ni vet jag är ju så spontan av mig, helt plötsligt gör jag något annat :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥