Varför vara sjuk just nu!?

2012-02-16 / 16:34:38
Gnäll Carro är här ..

Usch för att vara sjuk.
Trodde jag skulle bli frisk så fort febern försvann men icke då. Känner mig fortfarande som en zombie med en dunderförkylning och halsont. DET MÅSTE vara borta innan måndag. Jag och sambon måste ta den här chansen. Varför kommer det nu för? just då det är något riktigt speciellt. Jag har fyra dagar på mig att kurera mig. Får göra mitt bästa. Sambon jobbar hela helgen så kanske kommer jag inte kunna vila och ha mig men jag får ta det lugnt på andra vis. Håll tummarna för mig. Tänkte ju boka inatt.. Är så rädd för att boka och sen så är man jätte dålig :/ hum, hur ska jag våga göra egentligen? bokar jag inte och är frisk innan måndag då är det risk för inga platser kvar, Men är man dålig den dagen är det inge roligt att åka båt heller. Men vanligtvis så är man väl inte super dålig en hel vecka i streck, eller? Har ju haft det värsta och det är ju febern. ÅHH, tror jag gör en chansning och bokar får väl se om det blir åt helvete.

Eddy mår mycket bättre nu iaf, det var på håret att jag skulle ringa in och be om en riktigt stor undersökning på honom. Men det har bara varat i i tre dagar, vi får vänta och se. Men är han på bättringshållet så är ju vi alla glad åt det. Ska göra lite middag nu. Tjing.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥