Hälsingfors kryssningens alla foton

2012-02-23 / 13:43:48
DAG 1 - Resan och båten!

Först så bilade vi ner till Härnösand. Klockan halv sju dorg vi oss iväg.

Lite halv slitna. Bussen i Härnösand hade pajat så vi fick åka minibuss till Timrå och där med sätta oss på den riktiga bussen.

I tönnebro tog jag och sambon oss enöl, gudomligt gott =)

Jag stormtrivs :)

Vi kom till Stockholm, var väl ingen super höjdar utsikt såhär mot vintern.

Tillslut kom vi in på båten.. Dags för visit och festligheter!

På gång :)

Dags för middag. Det blev kyckling, grönsaker och en bärs.

Lite fjollerier i hytten, må man bra så mår man ;)

Det var dans och sång på "promenade, däck 7"

Ner till hytten för lite förfest !

Sen en visit på den lilla puben där det spelades trubadur

Pose ;)

WHOHO!

Vi köpte även dessa kort som togs precis innan man gick in i båten

Fixade till mig lite mer för att sedan dra upp till disco däcket.

En riktigt glad tjej

Väl uppe på discot så beställde jag givetvis min favoritdrink.. "isbjörnen".

VI SATT OCG LYSSNADE PÅ FINNAR SOM SJÖNG FINSKA LÅTAR PÅ KARAOEN DOM HADE DÄR.

Kärleken satt som den skulle

Sambon började bliu mer på gång

Disco dans, jag och sambon njöt mest av att se trots att jag älskade musiken.


DAG 2, shopping och båten!

Färdig för en runda i Helsinki

Båten vi åkte, M/S Symphony

Sminkning klar ;)

En öl att rekomendera =)

I väntan på maten

Nachos blev det

Sen ner till hytten för att göra min favoritdrink ;)

Show

Mumin och Lilla MY

Resans sista foto, sen dog batteriet på kameran
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥