A bad day for me

2012-02-29 / 11:29:59
Inatt kom det igen, Eddy började gallskrika runt 3-4 tiden och hade feber som vanligt. Fick ge honom ipren och sen fick jag försöka sova ner honom. Det tog en timme, får ju tacka att min sambo är hemma då det blir så. Så han klev givetvis upp med Halie och skjutsade in henne på dagiset. Men nu är han iväg på jobb pass och slutar 22.00 ikväll. Själv inväntar jag att bvc ska ringa upp mig om ett läkarbesök. Känns som de bara kommer att göra samma gamla vanliga och han kommer att få käka ipren och alvedon. Nä, man blir less på det här.

Förutom det så blir det en innedag med mig och barnen, hade gärna tagit mig ut eller till någon. Men de jag absolut vill träffa bor inte ens i närheten. SUCK, less på Övik ibland. Kan undra varför vi drog oss hit. Skulle behöva träffa nya människor...

Ta inte allt så seriöst nu, jag har en bad day idag. Och då måste jag få klaga lite, thats it!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥