Vilka likheter ser ni?

2012-02-04 / 22:40:49

Åsikter!
Postat av: lelle

Skulle säga att halie och felicia har lika näsor. :)

Vad tycker du själv?

Kommenterat - 2012-02-05 / 11:48:11
Postat av: Sofie Medin

Oj oj oj vilka charmtroll.. Men ja, visst finns det lite likheter just på de här bilderna..

Ögonen på alla tre men mest Halie och Eddy..

Munnen på alla tre men mest Halie och Felicia..

Öronen på Halie och Eddy..

Näsorna på Halie och Felicia..

Inget speciellt mellan Eddy och Felicia, så tycker jag i alla fall men då har jag ju aldrig sett Eddy eller Felicia påriktigt heller.. Mycket fina barn i alla fall ;)

Kommenterat - 2012-02-06 / 08:09:24  | URL - http://sofiemedin.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥