Allt för längesen

2012-01-19 / 12:44:46
Och det är internets fel. Ja vår dotter har lyckats paja vår internetsticka till vårt mobila. Därför är jag nu på jakt erfter någon som kan ha en sticka liggandes. Vad jag vet ska en ny sticka gå på tusen lappen. Men ska givetvis kolla upp det först. Men som sagt så är vi internetlösa hemma. Både bra och dåligt. Det bästa med det är att jag tar mycket mer intiativ i hemmet och får mer gjort + att man umgås mycket mer med barnen. Det sämsta är ju att jag inte kan blogga, söka lägenheter, betala räkningar eller facebooka.. Men nu är det som det är och jag kommer blogga varje gång jag är hos någon med internet.. 

Dagarna har rullat på.. Har haft en riktig stor städning hemma och tvättat allt som går att tvätta. Igår drog jag in sista lasset, så det tog ju sin tid. Just nu är jag i Svedjeholmen.. Blir här till sambon slutar. Mer än så orkar jag inte skriva. Tycker mammas tangentbord är så jobbig att skriva med.. Tjing så länge!
Brorsan och fina Felicia!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥