Begravningen = DONE!

2012-01-04 / 00:26:11
Var som sagt på mormors begravning idag och en hel del foton togs, några ligger uppe på facebook och jag slänger in lite här inne imorgon.. Har inte tid just nu. Men begravningen gick bra och tro det eller ej så grät jag inte floder som jag trodde och som jag gjort på tidigare begravningar. Det känns som att då mormor dog vid min sida, ja då tog jag farväl.. Och den tanken har jag haft i mig sen dess, men det var underbar ljuv musik som spelades. Efteråt blev det fika. Sen åkte vi bara hem hit och umgicks med barnen.. Blev inte mycket mer än så. Tänkte springa iväg nu. Måste hänga upp kvällens sista tvätt och sova ner Eddy igen, därefter sova! För imorgon är det egentligen inget planerat. Skulle det finnas mer snö så åker vi pulka, men hittills har vintern varit alldeles för kass för pulkåkning, well see. Hej med er...

Bjussar på ett mys foto på mig och Eddy <3

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥