Bitandet igång igen?

2012-01-12 / 13:01:03
Det värsta som kan hända på dagis är att Halie bits. Hon har ju varit snäll i flera veckor och inte gjort det, men idag sa sambon att hon hade börjat om.. Vadå börjat om? det lät ju som om hon är värsta dummingen som håller på så titt som tätt. jag mår bara så dåligt då hon gör dumheter och särskilt sånt som hon aldrig gör hemma. Jag vet inte alls hur hon brukar göra det eller varför. Nu på senaste har jag spenderat mycket tid med henne. Det jobbigaste är att man tar åt sig som mamma. Man blir även ledsen, vem vill att ens barn ska göra så? tidigare så var det ju mycket som hände i hennes liv. Men vad kan man skylla på nu? kanske känner hon någon känsla här hemma som inte står rätt till, ja jag vet inte. Vi får börja om igen på måndag och se. Får jag höra att hon bits igen då sitter jag med henne där hela tisdagen för att se vad som är orsaken till det. Hon älskar ju sitt dagis och pratar om det varje dag. Vi får se, måste smälta det här nu fastän det kanske inte är en sådan stor grej för er så är det de för mig.


Nu ska vi förbereda oss, laga Halies brillor (kan ju även vara orsaken, hon har varit utan dem i fyra dagar) och efter det så ska vi åka pulka.
Åsikter!
Postat av: Elin

Förstår dig, klart man vill att barnen sköter sig. Skönt att höra att du inte bara tänker att hon gör det utan snarare varför hon gör det! Hoppas det löser sig :)

Kommenterat - 2012-01-12 / 13:30:03
Postat av: Martin

Lyssna på p4 på radion på Lördagar då kan man ringa in som föräldrer och få råd på vad man ska göra.

Kommenterat - 2012-01-13 / 17:38:08
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥