En arg mamma

2012-01-06 / 09:16:52
ÅHH, avskyr att klaga och gnälla. Men denna morgon har varit super jobbig. Eddy somnade ett inatt och vaknade halv sex och gallskrek. Då jag fick honom att somna om efter "om och men" så började Halie vakna. Så det var bara för mig  att ge upp vid sju då hon klev upp ur sin säng hela tiden. eddy sover ännu och Halie har gjort många hyss idag att jag känner mig så arg.. Som tur är så kom sambon hem efter 22 timmars pass. Så nu kan jag pusta ut lite och förmodligtvist hinna bli människa igen innan han ska jobba igen klockan nio ikväll till klockan elva imorgon kväll. Nu ska jag passa på att andas och bara ta det lugnt.


Såhär sött somnade Eddy för någon dag sedan :)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥