Fredag den 13e

2012-01-13 / 08:50:03
Godmorgon alla mina vänner/ovänner och bekanta!!
Sitter här med en hyper dotter och en kopp kaffe. Börjar snart bli pigg och ska då ta hand om tvätten och göra babysittern fin. Det blir såld idag.. Eddy har blivit så stor så att han kan inte ha den längre. Häromdagen så satt han sig upp och höll på att flyga framlänges.

Det är ju fredag den 13e, så vet inte riktigt om vi vågar oss ut. Man vet ju aldrig om dagen kommer jävlas. Fega jag, eller hur? men men, skönt med innedagar också. Tvätt, städ och en massa lek.

Jo min bror åkte in på akuten igår, skoterolycka och som vanligt som han så åkte han inte in direkt då det hände utan han åkte hem först. Han fick tre frakturer på tre kotor och tack vare hans ryggmuskler så klarade han sig ganska bra. Läkaren skulle ringa han nu på morgonen. Så han får veta hur de ska gå tillväga..


Måste verkligen aktivera min dotter nu, hon klänger som en apa på mig just nu.. TJING!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥