Kaffedrickare?

2012-01-07 / 09:10:38
Kaffe verkar vara en bra uppfinning samtidigt INTE. Men jag dricker inte kaffe och har aldrig i mitt liv bryggt. Men jag var så trött nyss att jag inte fann sätt att bli pigg på och då kom jag på "KAFFE". Så jag bryggde och sitter nu här med en kaffekopp och känner att jag börjar få en härlig energi. Herregud, förstår människor som är kaffeberoende. Det blev t.om gott, snacka om att jag är nöjd över mig själv just nu ;) Halie är även speedad här hemma men utan kaffe då. Tänkte inte säga mer än så, skulle egentligen väckt upp Eddy för snart en timme sedan så jag ska masa mig iväg och göra det nu, tjing!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥