Mormors begravning idag.

2012-01-03 / 09:52:32
Smink tajm. Snart ska vi på mormors begravning i Själevad. Kommer bli sorgfullt men ett steg närmare att gå vidare. Solen lyser speciellt idag, jätte fint väder. Passande för idag då vi ska säga farväl en sista gång. Kan tyvärr inte fota, men förmodar att mamma har sibn kamera med sig sen kanske det blir lite kassa mobil foton ifrån sambons kamera.

På tal om annat så har farsgubben min skickat lite dop foton och mer ska han skicka med jag bjuder på en fin bild på jag och han. Nu ska jag fortsätta här hemma så vi hinner, hörs sen!

Åsikter!
Postat av: En chic mammas bekännelser

Nu har jag utlottning på bloggen ! En super fin necessär ifrån jollyroom !! välj mellan blå eller rosa ! :) gå in och kika du med :D

Kommenterat - 2012-01-03 / 18:28:28  | URL - http://mizztang.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥