Nyår 2011

2012-01-01 / 19:05:30
Det verkar som alla har en ny och bra början på det nya året önskar jag kunde säga detsamma. Jag har haft galet ont och en grym smärta som liknar förlossningsvärkarna. Denna kopparspiral gillar tydligen inte mig. Har haft den nu i cirka 3 månader och har haft värk minst tre gånger denna vecka. Funderar på att ta ut den, men vill helst inte då det är den bästa som inte innehåller hormoner. Jag vill inte använda mig av hormoner då jag får ett väldigt häftigt humör och dessutom får man oftast vikt uppgång. Jag får helt enkelt ringa mvc imorgon och prata så kommer vi nog på en lösning :)

Igår hade vi en super bra kväll. Började med att vi åt hos min bror och hans familj och dit kom även fyra av deras vänner. Vid åtta gick vi över till oss. Vi spelade och surrade hela kvällen lång. Tack till alla er som var med under kvällen, kunde inte blir bättre än det var.


Fler foton kommer..


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥