Träning för hela slanten

2012-01-04 / 20:01:48
Eftersom att de mesta av pengarna i december gick till julklappar och mat så blir det hemma träning till 20e. Får använda mig av min träningsvideo, fast än det blir tråkigt att göra samma sak i längden. Men vill man bort med graviditeteskilona och börja tycka om sin kropp igen så måste det väck snarast möjligt. Vet ju hur min kropp funkar och finns träning med i min vardag så mår jag garanterat mycket bättre och kilon öser iväg. Tur det! Eftersom att min son alltid är uppe så sent inpå kvällarna/nätterna så blir man ju rejält hungrig, så istället för en massa skit som mackor så får det bli en havregrynsgröt ikväll och kvällarna framöver. Thats it, inväntar att sambon ska dyka upp så att jag kan shejka loss här hemma ;) hejjahejja.. Jo föresten, zumba skall även inköpas så man kan träna även hemma eftersom att det endast blir två gånger i veckan på brux. Så kan man använda sig av zumban två gånger hemma i veckan :) kommer bli prima skinka, så länge man vill och kämpar så tar man sig långt!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥