Trött är bara förnamnet

2012-01-07 / 07:25:46
Godmorgon.
Klockan halv två på natten gjorde jag kväll och klockan sex gjorde vi morgon.. PUH, idag är jag trött med andra ord. Har nyss ätit gröt med gumman och nu sitter vi framför datorn och lyssnar på musik. Vid halv nio ska jag väcka Eddy om han inte vaknar tidigare. Får hoppas att de båda vill sova vid lunch så jag kan få blunda lite. Men det är inte ofta det går då Eddy brukar vara en pigg kille då. Well see.. Vi ska kanske ut och åka pulka idag iallafall. Hoppas, Halie skulle nog uppskatta det väldigt mycket, dessutom behöver hon komma ut i friska luften nu då hon bara varit på dagis en gång denna vecka. Hon blir ju så hyperaktiv här hemma då. Men på måndag så blir allt som vanligt för henne igen, hon saknar ju dagis jätte mycket. Varje kväll så säger hon "daaagis". Och tråkigt nog får man säga "nej gumman, om några dagar så ska du dit".

Önska att jag var kaffedrickare just nu, sägs ju att man blir pigg av det. Men onödigt att dricka då jag inte dricker det i vanliga fall. Får nog slänga lite kallvatten i ansiktet istället, någon som vill byta ut min trötthet?

Vadå längesen? du börjar bli så stor nu älskling!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥