En barnfri helg ;)

2012-01-04 / 19:52:55
Godkväller ;)
Dagen har varit rätt så lugn. Halie fick komma till dagis idag och sedan drog vi oss till hennes mormor. Där fick vi middag och efter det så åkte vi hem igen. Halie sover och Eddy sprallar runt i sitt babygym. Äntligen har han börjat rulla runt lite. Han är ju så stor nu redan 80 i storlek på kläderna. Halie hade ju storlek 80 då hon var över ett år. Stor skillnad på dem.

Sambon är påväg in mot stan för att hämta nycklar. Trots att han nu har en fast tjänst så blev han inringd ett pass på ett gammalt jobb och eftersom att är ledig i tre dagar så tackade han JA. Det ger ju pengar och eftersom jag och sambon (tro det eller ej) ska få en hel barnfri helg i slutet av februari så tänker vi lägga de pengarna till det. Fatta så lycklig vi blev då mormor sa att hon kunde ha dem då. Vi ska verkligen göra det bästa utav den helgen.. Det blir en tur med finlandsfärjan. Det var ju cirka 2-3 år sedan vi gjorde något sånt bara jag och han. Alltid har man gjort sånt med kompisar eller är det som det är nu, man har barn. Så det ska bli riktigt mysigt att få tillbringa det med älsklingen en hel helg. Kommer självklart sakna mina barn mer än allt annat då jag faktiskt aldrig någonsin varit ifrån de en hel helg. Men de är ju hos mormor och då kan jag känna mig hel lugn. Nä nu är dottern uppe i varv, sovde nyss men verkar som hon lurat oss, springer upp och busar titt som tätt just nu. Känns inte som att jag hinner blogga mer nu. Men blev ju ett lite längre inlägg än vanligt. Puss och kram :)

Sist jag åkte på båtresa var med den här skönheten. Var till Riga och var även på smällen med Halie som låg i magen!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥