1 dag

2012-03-04 / 23:25:14
Hejja min lilla prins som hållit sig feberfri i en 1 dag. Visst det har hänt förr att han varit feberfri i 2-3 dagar och sen så kommer den tillbaka. Men nu hoppas vi inte på det, vore ju skönt om han skulle få slippa. Dessutom så var han på väg att krypa idag. Han stod på alla fyra men sen blev det inge mer, han kommer nog på knixet snart. Mys med en unge som kommer krypa och riva i allt, man har ju som glömt bort det där nu då Halie blivit så stor.

Ni alla har nog sett, läst och märkt att jag varit depp i några dagar nu.
Det är mycket som händer kring saker och ting. Men lösningar börjar sätta sig på sin plats nu. Berättar allting då jag vet lite mer. Så jag får fortsätta vara hemlighetsfull helt enkelt.

Vi är iaf hemma igen.
Så det blir stor städning imorgon för min och Eddys del. Halie och M ska på jobb och dagis. Sen får man se vad dagen har att erbjuda..


Sist då vi hade en krypandes hemma, Halie gumman!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥