2 timmars promenad

2012-03-14 / 13:05:13
Morgonen började rätt bra.
M gick med Halie till dagiset och sen då han kom hem så bestämde vi oss för att gå till konsum extra och handla och därefter så hämtade vi Halie på dagiset. 2 timmar tog det och nu mår man riktigt bra som både fått motion och sol i ansiktet. Resten av dagen är inte alls planerad. Antingen så går vi ut igen eller så städar vi på här hemma och leker med barnen.

M gjorde även nyss en super god lunch.. Kebabgryta och makaroner. Medan han grejade på med det så gav jag Eddy gröt. Så nu är jag värd lite slapp i soffan tills att Halie vaknar upp.

Dagens foton på en glad lilleman :-)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥