Berättar kanske idag

2012-03-12 / 11:13:48
Har saknat dig bloggen, men ibland har jag inte tid för dig.
Just nu händer och sker detta:
Halie är på dagis, pappan gick dit med henne imorse och därefter tog han bussen till jobbet (bilen är paj). Eddy har nyss fått i sig en hel tallrik gröt och leker nu på golvet. Och mamman har duschat, sminkat sig och inväntar nu att både mormorn och Halie ska komma hit (cirka en timme kvar). Där efter så drar jag iväg med bussen på ett ärende på stan. Hoppas det går bra för isåfall berättar jag för er alla senare hur det är tänkt att bli inom en snar månad eller tidigare.

Eddy är frisk som en nötkärna och är nu gladare utav att leka självständigt ibland så nu kan han äntligen börja träna sig, som det ska vara. Lite humör har han då allt. Men han är ju kräfta precis som jag så vad kan jag vänta mig?


Mina fina hjärtan.. Det kommer in fler foton ;)


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥