Besök hos min moster

2012-03-17 / 21:52:28
God kvällers.
Har haft det fullt upp med mina små idag. Älskling jobbar 26 timmars. Så vi drog ner till min moster idag och hon bjöd på mat och Halie fick lite lördags godis. Strax innan sex gick vi hem i Domsjös stup backar, jäklar så anfådd man blev av att styra syskonvagnen + en hund. Men det gick, allt går ju bara man vill. Halie somnade på studs efter bompa och Eddy somnade nyss. Så nu hade jag tänkt svika datorn ännu mera och förflytta lådor till gästrummet. Kan ju inte se ut såhär. Sen ska jag marsch i sängs. Eddys fjärde tand är på G så lill gubben vaknar en gång nu på natten och har lite ont i en timme. Hoppas att den kommer ut snart, men kan inte tjattra mer nu. Godnatt och fortsatt trevlig helg :-)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥