Det är så det är

2012-03-02 / 21:07:09
När saker och ting känns helt meningslöst och allt är åt skogen så kan man finna lösningar. Det finns en del som skall göras nu och i slutändan så kommer man att veta resultatet.
Sitter i Svedjeholmen och ska snart gotta i mig lite ostkrokar och umgås med alla som är här. Känns riktigt skönt att komma bort, blir rätt ensamt hemma ibland.. Borta bra, men i slutändan så är hemma bäst. Kommer nog alltid att vara så..
Eddy har nu fått i sig sin medicin 3 gånger, han har fortfarande feber. Så det har inte funkat hittills. Vi får se om några dagar. HOPPAS!!! Ni får ha en bra fredags kväll, hade gärnat velat se Björn Rosenström. Men de kommer nog fler tillfällen.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥